kan je een geluidsherkenner op je samsung star zetten?

kan je een geluidsherkenner op je samsung star zetten en waar kan ik die downloaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

beter nog , er zit standaard een muziek herkenning programma op.
Dat heet simpel muziek zoeken en werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jawel kheb die gsm al 2 jaar maar dat heb ik nog nooit gezien,de muziekherkenner werkt echt goed gewoon op de record toets duwen en hij gaat op internet op zoek naar het liedje echt dankje :)

Andere antwoorden (2)

Ik ben bang van niet. Ja zou het eens via de website van Midomi kunnen proberen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Samsung Star is geen echte smartphone waar je apps op kunt installeren.
Muziekherkenningsprogramma's als Midomi en Soundhound kun je er dus niet op installeren helaas.