Ik moet mijn elektrisch gitaar bij laten stellen, doordat de dikke e snaar ratelt. Waar kan ik dat in Twente laten doen?Waar doen ze wat ze beloven?

Bij Huigens in Hengelo heb ik geen vertrouwen meer in; gitaar werd niet afgesteld, ook al had ik ervoor betaalt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit heet fretbuzz, voor een reparatie zou ik niet naar een winkel gaan maar direkt naar een gitaar bouwer. hopelijk weet iemand hier iemand te noemen in jou regio, ik ken er wel een paar maar niet in hengelo eo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo een gitaar bouwer? Het is een beginnersgitaar, is dit de moeite waard? Welke gitaarbouwers ken je?

Antwoorden (1)

Muziekhuis Vriese in Doetinchem!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je maar die gaat ermee stoppen.