Hoe kan ik op mijn ipod ios 5.1 zetten, zonder mn apps kwijt te raken? (zie uitleg)

Ik heb op mijn iPod touch ios 4.3.5 staan, en ik wil 5.1 erop hebben. Ik heb vele apps op mn ipod, maar die staan niet in mijn itunes bibliotheek, maar als ik de de apps synchroniseer, staan ze niet meer op mn ipod. Maar voor ios 5.1 moeten mijn apps gesynchroniseerd zijn. Hoe kan ik mijn apps synchroniseren met de itunes bibliotheek, zo dat ik de apps op mijn ipod hou, en ios 5.1 op mijn ipod kan zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt in je app store op je Ipod een geschiedenis staan met vroegere aankopen, nadat ik mijn Ipod had geüpgrade naar 5.1 heb ik daar gewoon weer m'n apps gehaald die ik nog erop wou hebben. (Gekochte apps blijven gekocht, je hoeft ze niet opnieuw te kopen.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je een reservekopie van te voren maakt, kan je hem weer updaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reservekopie maken in itunes wel zorgen dat je op de computer zit waar je je ipod altijd op aansluit anders gaat ie zeuren over apple acount enzo en verwijderd ie alsnog als je apps en gegeven dan gewoon in itunes drukken op update en dan instaleren zorg wel dat je een beetje goed internet hebt wat niet steeds wegvalt anders heb je daar straks weer problemen mee. Ga er wel van uit dat de update naar ios 5 ongeveer een uur duurt dit is natuurlijk afhankelijk van je internetsnelheid.