Hangt van de omstandigheden af.
Bij heldere hemel en op het platteland zou je binnen enkele minuten een fix moeten hebben.
In de stad, rijdend in de buurt van flats en tramrails en bij zware bewolking is 15 minuten best mogelijk, vooral als het toestel enkele dagen uit heeft gestaan.
Als het onder ideale omstandigheden ook zo lang duurt zou je kunnen proberen garantie te claimen, verder kun je zelf niet zo veel doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
constant
12 jaar geleden
heeft dat met de batterij te maken?

Andere antwoorden (1)

Aansluiten op je pc en fabrieksinstellingen herstellen.