Wat is de verschil tussen de ipad2 en de ipad3?

Weet iemand het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google? Tweakers.net?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar daar is het niet echt duidelijk wat het 'ALLES' te bieden heeft... En als ik het aan jullie vraag dan lijkt het wel makkelijker voor me op de 1 of andere manier, Dus vandaar dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me duidelijk genoeg.
http://tweakers.net/nieuws/80510/apple-presenteert-nieuwe-ipad-met-beter-scherm.html

Het beste antwoord

De onderdelen die in de nieuwe iPad zijn verbeterd:
- scherm;
- beeldkwaliteit;
- 4G ondersteuning;
- Accuduur;
- Processor;
- Camera;
- Uiterlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

iPad 3 heeft super mooi HD retina beeldscherm. Gaat veel sneller! Heeft siri! Heeft een HD camera etc dit zijn de belangrijkste verschillen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt de iPad 3 heeft geen Siri
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohh jammer....dus dit waren de enige verschillen mensen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja enkel een beter beeld en een betere processor en de camera was ook wat beter dacht ik al is foto's maken met een tablet niet echt handig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ga ik me geld niet verspillen voor alleen dat al.... Maar goed dat ik het weet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is maar net wat je verspillen vind. Zo een scherm is echt een grote stap voorruit. Zo een resolutie hebben veel 23 inch schermen niet eens. De ddpi is dus echt fantastisch.