bestaan er mediaspelers waar ook een slot voor een digitale in zit?

Ik overweeg de aanschaf van een mediaplayer. Bestaan er ook players waar ook een slot zit voor iin insteekkaart voor digitale televisie van ziggo? Ik heb nog een naloog signaal, maar mijn tv is nog prima en nóg een kastje erbij vind ik eigenlijk niks.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ps. De player moet voorzien zijn van ethernet en/of wifi en voorzien van een harde schijf of in elk geval een voorbereiding om er een in te bouwen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat het meest in de buurt komt is deze LG met

Blu-ray speler
Ziggo CI+ Cam
HDD
Wi-Fi
Ondersteuning voor allerlei formaten/codecs:

MPO (3D Standaard)
MPEG2JaDivX
MPEG4 AVC (H.264)
DivX HDJaMKV
AVCHD (DVD±R/RW)
HD-Audio
Dolby Digital
Dolby Digital plus
Dolby TrueHD
DTS
DTS HD (Master Audio)

http://www.lg.com/nl/tv-audio-video/video/LG-blu-ray-speler-HRX570.jsp

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.kieskeurig.nl/blu-ray_speler/lg/hrx550/specificaties/945238/

Iets ander model welke nog wel goed verkocht wordt.