Weet iemand een mobiel die een fysiek(qwerty) toetsenbord heeft en goedkoop is met een goede kwaliteit?

Mp3 en camera enzo. moet er wel op zitten. Niet boven de €90,-

Toegevoegd na 25 minuten:
Ik ben een jongen dus geen vrouwlijk mobiel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (6)

ik had een Lg GW 800 prima telefoontje bij de kijkshop
Nu overgestapt naar een BB maar puur voor het pingen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo te zien ben je opzoek naar een goede mobiel, ik raad je een Samsung Chat 335 aan. Ik heb die zelf ook en ik ben er zeer blij mee. Hij lijkt een beetje op een Blackberry, maar kost minder. De prijs hangt af van welke kleur je neemt. Ik heb een witte, en die is rond de 100 euro als je hem simlock vrij wilt. De kleurkeuze is vrij groot, je kan zwart, wit, roze, champagne gold en grijs nemen.

De Samsung chat 335 is vooral bedoelt om contact met mensen te hebben. Er zit automatisch Facebook, Twitter, Hyves, Instant messenger (Palringo, msn etc en Yahoo), Google, Myspace, Flickr, Photobucket, Picasa en Friendster op.

Toegevoegd na 30 minuten:
Een Samsung Chat 335 is geen vrouwelijke mobiel. Anders kan je bijna elke mobiel die erop lijkt een vrouwelijke mobiel noemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vodafone Prepaid VF355 die kost €29,99
http://www.kijkshop.nl/product/37849/4842-4853-5417/telecom/prepaid-op-merk/vodafone/vodafone-prepaid-vf355/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad je aan om een tweede hands Blackberry te nemen. Blackberry is namelijk wereld beroemd en geliefd juist om hun super fijne toetsenbord. Tevens heeft het alle functies die je maar nodig hebt. Blackberry is over het algemeen ook een zaken mobiel en kan je als jongen zijnde zeker mee vertonen. Zie bron voor een voorbeeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb bij de kijkshop heel veel soorten gezien onder de 90 euro dat is misschien een kijkje waard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb er zelf 1 te koop, een blackbarry look a like, met mp3 en camera en je kan er ook mee op msn, het is een hi prepaid carbon messenger, 1 jaar geleden voor 60 euro gekocht, ik kan zelf niet over weg met de te kleine toetsen, heb em zelf 1 x gebruikt, je mag em wel over nemen voor 35 euro, stuur dan prive bericht, alles is nog compleet, dopjes en usb kabel niet gebruikt, alleen de lader en er zit cd bij voor de pc.