ipad 1 of epad?

ik wil graag een tablet voor agenda.
leuke aps, en internetten.
welke is dan fijner de epad of de ipad 1

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Ipad heeft heel veel mogenlijkheden door het systeem: IOS van Apple. Ik gebruik hem heel erg graag. agenda werkt perfect. Ook heb je de mogelijkheid om gebruik te maken van Icloud. Dan synchroniseerd hij alle contacten en de agenda etc naar the cloud. Naar mijn mening zou ik voor de Ipad gaan. Er is niet heel er veel verschil tussen de Ipad 1 en de Ipad 2 alleen is de Ipad 2 sneller en lichter. Ook heb je de beschikking over heel veel apps die heel erg handig te downloaden zijn. Ipad is de absoluute aanrader !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
raar dat eldin een min kreeg, hij gaf zijn mening (die wederom naar mijn mening goed is:P) De Ipad heeft zeker de beste ondersteuning, vooral als je hem op de juiste manier geconfigureerd hebt in samenwerking met Icloud en zoals ik het heb met een AppleTV, dan heb je iets moois in handen hoor.
Er zijn ook veel meer dingen te krijgen voor de Ipad, zoals hoesjes, toetsenborden, surround sets en andere geluidsinstallaties die een speciale gleuf hebben om de Ipad in te stoppen.
Daarin tegen is de Ipad wel een gesloten systeem wat dus iets meer vrijheid voor de epad betekend.
Ikzelf ga zonder meer voor de Ipad (gewoon omdat hij zo vet is, zo perfect :P) maar moet eerlijk zeggen dat ik de te weinig op een epad gezeten heb om een echt goede vergelijking te maken, dus wel geinteresseerd in een eerlijke goed onderbouwde mening van iemand die beide systemen gebruikt. Kreten zoals: Eeepad meer mogelijkheden kan ik weinig mee.
Eeepad meer mogelijkheden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Epad bij de ipad is namelijk al een nieuwe versie de ipad 2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Epad, daar zit ook flash op, zodat je bijna allenfilmpjes kan kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou voor iPad gaan omdat de iOS van apple zoveel te bieden heeft, dan heb ik het nog niet eens over de appstore!

En dat er geen flash op staat is jammer, maar er zijn genoeg apps waarmee je toch die filmpjes mee kan bekijken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de epad is slecht.
de ipad is beter.
maar zelf vind ik de asus transformer prime het beste.
wil je goedkoper?
dan de asus transformer.

maar als ik moest kiezen tussen de epad en de ipad zou ik voor de ipad gaan