Als wifi aanstaat op mijn mobiel, moet ik internet dan uitzetten via mijn provider?

Ik heb zowel wifi als internet abbonement via kpn. Maar als ik via wifi op mijn eigen netwerk ga, moet ik internet dan uitschakelen?(Omdat ik anders alsnog kosten maak via mijn abbonement?)
Of doet hij dat dan automatisch? Ik heb de touch pro 2 van HTC, maar snap niet precies hoe ik dan ingesteld krijg wáár ik welk netwerk gebruik.

En nog één vraag: standaard staat op de mobiel messenger. Maar elke keer dat ik probeer in te loggen zegt hij dat ik verkeerd gebruiksers/ wachtwoord heb ingevuld. terwijl dit 100% zeker niet zo is. Als ik dit zelfde namelijk bij mijn windows live mail (ook op mobiel) intyp, dan kom ik wel binnen (op mijn mail). Maar met msn niet.. hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Nee, als je internet via wifi, dan wordt internet via de provider niet gebruikt. Dit gaat dus vanzelf!