er zit een vlinke barst in mijn beeldscherm van me telefoon. waar kan ik die laten maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Bij telefoonwinkels om te laten repareren of eventueel laten opsturen voor reparatie, anders een nieuwe aanschaffen. Zoek op het internet voor het dichtstbijzijnde winkel in je omgeving.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak kun je naar de winkel van je provider gaan en je telefoon laten opsturen via hen. Dit is vaak wel ontzettend prijzig.

Een andere optie is om naar 'de turk' te gaan. Ze zijn in de meeste steden wel te vinden. Van die achteraf telefoonwinkels waar ze ook telefoons repareren en telefoons simlock vrij. Dit is vaak vele malen goedkoper. Echter verschilt de prijs ook weer per winkel en per telefoon. Amoled schermen zijn vaak veel duurder om te laten vervangen (125,- bij mijn broertje) dan bijvoorbeeld een Blackberry (50,- bij mijn oude telefoon). Een nadeel is dat ze je vaak geen garantie geven.

Wanneer je het via je provider/dure telefoonwinkel laat doen is de prijs vaak veel hoger en zitten er ook weer extra kosten bij zoals de verzendkosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De turk? Bij ons zijn het voornamelijk pakistanen die een belhuisje hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bij ons zijn het echt alleen maar turkse mensen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha grappig. Ik zou turken echt niet vertrouwen. Daarom zijn er ook bijna geen turkse belhuizen hier in rdam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opletten is het wel. Maar gaat hier gelukkig bij mij en vrienden nog altijd goed. En ze kunnen er natuurlijk ook niet zomaar met een telefoon vandoor.. Om ze moeten hem stiekem omwisselen :')
In Hilversum heb ik dit laten doen, zoek maar ff bij Google. Btw: flinke schrijf je niet met de v...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de zwarte markt zie vaak stapels nieuwe beeldschermen liggen van allerlei telefoons, die worden er voor niet al te veel geld voor je opgezet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je heb er ook speciale reparatie winkels voor. Je zou eventueel op marktplaats kunnen kijken. Daar heb ik een winkel gevonden toen ik me I phone 3gs wou laten repareren. Ik werd daar goed, snel en goedkoop geholpen