Hoe kan ik een Youtube filmpje/filmpje van op mijn computer via iTunes op mijn iPod zetten?

Ik heb een iPod Touch en iTunes. Kan ik een filmpjes van Youtube op iTunes en zo op mijn iPod zetten?

En kan ik filmpjes die op mijn computer staan op iTunes zetten en zo ook op mijn iPod zetten?

Toegevoegd na 22 uur:
Het moet met beeld zijn, niet enkel het geluid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met een mp3 bestand?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mp3 is alleen het geluid. Mp4 is ook nog het beeld erbij en het geluid

Antwoorden (1)

Dat kan via een Youtube to iPod converter.

1. Download dit programma: http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-to-iPod-Converter.htm
2. Kopieer de video link in het programma.
3. Sla hem ergens op (bijvoorbeeld op je bureaublad).
4. Sleep de video in je iTunes map zoals je normaal doet met liedjes.