Zou het voor mij goed/slim zijn om een Hauppauge HD PVR te kopen ?

Ik heb ervaring met het opnemen, bewerken van video's maar ik wil mooiere kwaliteit dan mijn easycap, mensen op youtube willen tegenwoordig alles in HD zien waardoor mijn subscribers en views teruglopen de oplossing lijkt een HD PVR te zijn,, ik genereer al inkomsten met youtube.
Ik heb ook het geld voor een HD PVR zou het dan slim zijn om hem te kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De Hauppauge HD PVR is idd de beste oplossing om je gameplay van Xbox360 of PS3 op te kunnen nemen in HD. Dus ik zeg doen. Voor meer verkooppunten en meer info zie bron.