Klopt het dat online inzage voor KPN prepaid gebruikers er is?

Want ik had dit nagevraagd in een KPN winkel en de vriendelijke medewerker zei 'ja hoor! Dit kan gewoon hoor! Dan moet u een account maken en daarna kan het gewoon!'

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt een eigen account aanmaken op MijnKPN, daar kun jij je beltegoed bekijken.
Op deze link klikken en je kunt het aanvragen:
http://www.kpn.com/prive/mijnkpn/inloggen.htm

Toegevoegd na 2 minuten:
Eerst registreren op deze link
http://www.kpn.com/prive/mijnkpn/registratie.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heey kathlyn! Toevallig heb ik net gebeld naar KPN en ze zeiden dat het niet kan!? :(?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan spreken ze elkaar tegen, omdat in de KPN winkel werd verteld dat het wel kon. Ik heb met mijn prepaid telefoon ook een account, maar dan bij Vodafone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het even voor je uitgeprobeerd, je kunt dus wel een account aanmaken via deze link http://www.kpn.com/prive/mijnkpn/registratie.htm
registreren. Dan maak jij een eigen gebruikersnaam aan en je kunt je email neerzetten. Dan krijg je in je emailbox een activeringscode. Daar klik je op en dan vervolgens maak je een wachtwoord aan en geheime vraag. Daarna kun jij aangeven dat je prepaid telefoon hebt. Het lukt dus wel! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmm mijn nummerbehoud werkt volgende week woensdag :) ik ga dit effe volgende week uitproberen! Dank voor de tip! ':)