Wat is er met je ipad gebeurd als opeens alle foto's die erop staan wit zijn ?

Dit viel trouwens wel weer op te lossen door te resetten, maar vraag me toch af hoe het gekomen is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk een synchronisatiefout. Gebeurt soms bij iOs Apparaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nooit eerder problemen hebt gehad, betekent het niet dat er geen poblemen kunnen ontstaan. Dit begrijp je toch wel. Ik heb in mijn leven zoveel iPods gebruikt. Ik heb elke iPhone gehad. Nooit heb ik problemen gehad. Maar er was een iPod Classic waarmee ik elke dag problemen had. Dus oordeel niet te snel.