waarom doet de mobiele telefoon zo vreemd?

De mobiele telefoon blokkeert als je belt komt er op het scherm te staan dat er alleen een noodoproep mogelijk is met een rood kruis. wie weet hoe ik het kan verhelpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Controleer je simkaart, of deze wel goed zit en wrijf hem voor de zsekerheid anders even schoon.

Als het probleem zich blijft voordoen gewoon even contact opnemen met je verkoooppunt,l de antenne van je telefoon zou ook stuk kunnen zijn..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad sim kaart of antenne probleem. +1

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk heb je geen goed bereik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je wel bereik ?

Anders even de batterij eruit en opnieuw aanzetten.