kan je op je ipod een foto maken (screenshot) maar dat die balken weg zijn?

Altijd als ik een screenshot maak op me ipod zie ik die balken op mijn foto's iemand tips hoe ik ze weg haal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je een screenshot maakt krijg je precies het beeld wat je op je ipod hebt. Dus zonder balken. Als je dan bij foto's kijkt zie je idd balkjes mar daarvoor moet je gewoon 1 keer het scherm aanraken en de balkes zijn weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, maar!
Je kun hem wel achteraf verwijderen =D

Wat ik zelf doe:
iPhone - Camera+ (screenshot inladen en croppen maar)
Mac - Status Barred

En je kunt standaard minder zichtbare balk hebben met de
iPhone - iStatusBar
(Zelf niet mee gewerkt maar ziet er zover goed uit)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op je iPod de nieuwste software hebt staan (iOS 5), kun je naar je foto's gaan en hem daar bijsnijden zodat ze er niet meer bijstaan (rechtsboven op 'wijzig').