Oordopjes die "speciaal" voor iPod zijn, kunnen die ook in de pc?

Ik heb namelijk goede dopjes geZien maar die zijn speciaal voor iPod staat er...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als ze in je ipod kunnen met een normale 3.5mm aansluiting zouden ze ook op de pc moeten passen. Proberen kan nooit kwaad hoe heten ze ik doe wat research als je wil?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, ik weet het al ;-) ik geef je beste antwoord als het kan en ik op pc zit ;d

Andere antwoorden (2)

Oortjes voor een ipod hebben een standaart aansluiting en passen dus gewoon in de computer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vorige antwoorden zijn ok ! Maar zet in begin pc volume niet te luid .Het zou kunnen de oortjes beschadigen doordat een pc iets sterker uitkomt.