Weet iemand hoe je via een laptop tekst op je TI-84Plus (grafische rekenmachine) zet?

Ik weet dat het mogelijk is en ik heb maandag dus een examen natuurkunde op universitair niveau en ik moet dus zegmaar nog beginnen. No way dat me dat gaat lukken dus ik hoopte dat er iemand is die dit beknopt maar duidelijk uit kan leggen. Ik heb een TI-84Plus, Usb kabel maar geen software zover ik weet.

Please?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het antwoord, als het niet voor spieken zou zijn. Probeer een andere oplossing te vinden ipv spieken zoals... hmmm LEREN!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gast, nu kan je zo kinderachtig lopen doen maar als je 8 examens (+/- 400 pagina's per vak) hebt in 3 weken dan piep je ook wel anders.
En ik LEER ook heus wel maar 126 formules onthouden is nu niet bepaald simpel... Zie het als een geheugensteuntje

Antwoorden (1)

Ik heb deze rekenmachine niet maar ik denk dat er software bijhoort. Die kun je downloaden. Google maar eens naar "TI-84 plus software" dan vind je het zeker je moet er wel de juiste kabel voor hebben. Die zit ook meestal bij een fototoestel. Veel succes!

Toegevoegd na 5 minuten:
Maar niet gebruiken voor spieken enz... Ik zeg het alleen maar om dat je het misschien voor andere dingen ook nog hebt. Maar leer voortaan meer op voor hand.