Welke laptop bied de beste eigenschappen, met een mormaal prijs?

Ik wil een laptop met dit soort eigenschappen:
type porcessor: Intel Core Duo 2
Kloksnelheid: 2.8 GHz .
Cachegeheugen : 6 MB
Bustechnologie : 1066 MHz
Intern geheugen : 4096 MB
Harde schijf : 500 GB
CD/DVD (RW) : double layer DVD
Diskettestation : nee
Grafische kaart : nVidia GeForce 9400M
Grafisch geheugen tot : 512 MB
Shared videogeheugen : nee
Modem : geen
IEEE 1394 : ja
Netwerkkaart : ja
Parallelpoort : nee
Seriële poorten : nee
USB-poorten : 3x USB 2.0
TV-out : nee
Touchpad : ja
Accu : lithium-polymer
PCMCIA : nee
Schermformaat : 17 inch
Widescreen scherm : ja
WiFi : 802.11n
Bluetooth : ja
Ingebouwde webcam : ja
Nummeriek toetsenbord : nee
Geheugenkaartlezer : ja

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou fijn voor een MacBook gaan. Is duurder dan windhoos laptops. Maar ik vind de prijs heel normaal als je hem relateert aan de fantastische en probleemloze prestaties van een Mac.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou het eens lekker opzoeken op een vergelijkingssite. Daar vindt je alle beschikbare gegevens naast elkaar en je kunt de leverancier vinden die een bepaald produkt het goedkoopst aanbiedt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een goeie laptop wilt van een ander merk, heb je de meeste keuzes bij Samsumg.

http://pclaptop-deal.com/shop/product.asp?pid=2985

http://www.muizenshop.nl/p/samsung-samsung-r610-c2dp8600-2.4g/48554/
Deze is wel goed te vergelijken. De processor is 0,4x2GHZ lager.. Verder niet veel grote verschillen, wat ik zo snel zie.

Hp zal ook vast wel een laptop hebben met ongeveer die specs..
http://www.beslist.nl/computers/d0000665201/HP_EliteBook_Mobile_Workstation_8530w_(_FU462EA_).html

http://www.beslist.nl/computers/d0000684061/HP_EliteBook_Mobile_Workstation_8730w_(_NR379AW_).html
maar deze zijn dan ook meteen een stuk duurder..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de pricewatch van Tweakers.net kun je veel van je eisen instellen dmv. een filter. Met jouw keuze voor de 9400M krijg je alleen Macbooks.

Toegevoegd na 2 minuten:
Met de (hoge) processorsnelheid krijg je drie resultaten: een Asus en twee Lenovo's.