Mijn mobile theatre doet het niet, wat te doen?

Ik kom wel bij het play/ download scherm maar hij wil geen an beiden doen. Wat kan ik doen?t

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een tijdje terug was dit probleem ook met mobile theatre, echter komt dit door de uploadserver: Megaupload, grote kans dat daar een server plat ligt waardoor je gewoon bijna geen videos meer kunt laden en dus ook niet afspelen. Waarschijnlijk ligt het niet aan jouw app maar moet je even geduld hebben.

Als het nog er lang duurt moet je misschien je telefoon schoonmaken via de instelling en misschien kan je browsergeschiedenis verwijderen om videos sneller te laden.