Is archos wel een goed merk, en hebben ze producten met veel kwaliteit die bijv: net zo goed zijn als asus?

Ik wil misschien de archos 9 32 gb aanschaffen, maar ik weet niet veel over archos, ik weet wel dat ze er om een of andere reden windows 7 starter op hebben gedaan. En ik zou willen vragen of je met dat ding een beetje kan browsen en hem misschien op school
Kan gebruiken, en lichte games spelen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze vraag volg ik! Ik wil een archos 101 kopen:)

Het beste antwoord

Over Archos Tablets hoor ik veel slechte dingen: traag en slechte Wifi verbindingen.
Zelf heb ik (uit de oude doos) een MP4 speler van Archos en dat is echt een geweldig ding. En werkt na jaren nog steeds, zonder enig mankement. Uitgaande van die ervaring denk ik dat het wel kwaliteit is wat ze maken, maar met goedkope onderdelen vanwege de harde concurrentie op de tablet-markt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben een argos tablet en die werkt prima. Niet traag en goede verbinding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed

Andere antwoorden (1)

Ik heb een archos 101 gekocht voor 200€ en ik ben wel tevreden.. Games spelen zoals angry birds gaat soepel. En browsen gaat heeel goed. ( thuis heb ik een goede internetverbinding) om de archos 101 te gebruiken op school weet ik niet echt, want op deze tablet werkt android .. Op de archos 9 staat wel windows, dus dat kun je zeker gebruiken voor op school.. Maar veel weet ik niet over de 9.. Ik zou zeggen kijk op youtube videos, daar kun je zien hoe snel die gaat, of hij wel soepel is,... Maar met mijn archos 101 ben ik zeer tevreden voor de prijs.. Dus aan degene die een reactie heeft geschreven, ik zou zeggen, voor de prijs is het zeker een goede tablet, maar verwacht geen wonderen ( de 101 heeft maar 256 mb ram, en dat is een beetje weinig :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje voor de reactie van de 101, ik ga hem volgende week denk ik nog kopen;)