Hoe sluit je eurobegrenzer aan in het algemeen op een brommer?m.b.v schakeling

Hallo,
Ik doe mijn profielwerkstuk over de eurobegrenzer.
Maar ik kom er niet uit hoe dat dit er in een schakeling uit zou zien. Ik snap de "how-to's'' wel, maar ik volg alleen niet hoe dat dit er visueel in een schakeling te zien is.

Want wat gebeurd er eigenlijk allemaal wanneer je er een aansluit in de schakeling? (met een jack connector schakelaar) hoe zit het met bobine enzo?
kan anders iemand een schakeling tekenen die vanaf de spoel de gehele ontsteking verloopt? via bobine? want wat doet een bobine, van laag naar hoog, maar maakt hij er ook pieken van?

Alvast hartstikke bedankt, !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet jouw vraag op circuitsonline.net. Wel profiel aanmaken. Daar heb je alle brains bij elkaar.

Antwoorden (1)

Zelf weet ik het niet. (heb er wel vaak van gehoord, maar zelf nooit gebruikt). Maar als het voor je PWS is raad ik je aan om zelf naar een scootergarage te gaan. Die zijn er genoeg en dan kan je op je PWS zetten dat je naar een garage bent gegaan.

Docenten zullen daar zeker punten op geven. En waarschijnlijk kan een garage het beter uitleggen aangezien zij een voorbeeld kunnen geven in de praktijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, bedankt voor je inbreng. zal zeker kijken of ik langs de brommerzaak hier in de buurt kan, en wat informatie kan winnen.