Waar kan ik goedkoop Beats by Dre krijgen?

In de meeste (online) winkels zijn ze redelijk duur, alleen ik hoor dat veel mensen ze heel goedkoop kunnen bestellen. Waarschijnlijk uit het buitenland, weet iemand hier een goede site voor?

Toegevoegd na 8 minuten:
(Ik bedoel eigenlijk in-ear oordopjes)

Toegevoegd na 8 minuten:
(Ik bedoel eigenlijk in-ear oordopjes)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor het geluid hoef je het niet te doen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi Antwoordspecialist, zie ik jouw vraag, en weet ik geen antwoord.
beats. dat zijn (trommel)slagen of kralen, ik heb geen drumstel en de kralenleeftijd ben ik al lang overheen. de link gaf duidelijkheid, ik hoef geen antwoord meer te geven
kortom, ik hoop dat je van mijn naamgenoot de juiste oordopjes kan kopen. groeten, (inderdaad) Dré

Antwoorden (2)

Bekijk deze even --> http://beatsbydrdre.be/
U zou tot 40% korting kunnen bekomen. Wel een beetje opletten want er blijken ne hoofdtelefoons de wereld rond te gaan :-)

Toegevoegd na 23 seconden:
Nep*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nagemaakte op dealextreme.com