hoe weet ik of ik nu 2mnd gratis internet heb?

Er is een actie van hi: als je voor 2/12 opwaardeerd met min. E20 heb je 2mnd gratis internet. Ik heb dus opgewaardeerd.

Mijn vraag is nu: hoe kom ik er achter of ik wel echt 2mnd gratis internet heb, want ik ben bang dat ik die E20 zo weer verlies door op internet te gaan.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan gratis internetten tot 400 MB.

Er staat het volgende:
"Je ontvangt hiervan een sms ter bevestiging. Het kan zijn dat je de bevestigings-sms niet meteen ontvangt, wacht dan met internetten totdat je bericht krijgt dat het gratis internet is toegekend."

Als je die boodschap hebt gekregen, is het wel te vertrouwen.

Je hoeft je geen zorgen te maken dat je bijna die 400mb hebt verbruikt, want er staat dat je een boodschap krijgt als dat zover is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nogsteeds geen bevestigings sms, wat nu?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem morgen even contact op met de klantenservice van Hi (vanaf je mobiel bel je 1200).