hoe kom ik van vliegende mieren af?

Ik heb last van vliegende mieren in mijn achtertuin wat is hieraan te doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wel heel raar dat je nu nog last hebt van vliegende mieren..
Volgens mij hoef je niks te doen, het zal de komende weken gegarandeerd vaker gaan vriezen dan lost zich dat probleem vanzelf op :)

Toegevoegd na 42 minuten:
Ik zie net trouwens dat je de vraag bij elektronica gepost hebt 8-/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi Roxanna11,

gewoon mierenpoeder, maar waar woon jij?
bij mij komen ze altijd in (helaas elk) voorjaar uit de grond.
zodra ik het zie, strooi ik ruim mierenpoeder en spoel dat met kokend heet water het nest in.

om nog grotere zekerheid te hebben, probeer caustic soda.
dat lost alle organische stoffen op.
maar pas op, jij bent zelf ook organische stof! dus enige voorzichtigheid is geboden.
niet gebruiken als er kinderen bij kunnen komen, da's te link.
blijf dan bij mierenpoeder, dat werkt ook goed hoor.

veel suc6
groeten, Dré