Kan ik msn gesprekken op mijn iPod Touch ergens opslaan?

Ik zit op mijn iPod Touch vaak op msn via wifi maar kan ik die gesprekken ergens opslaan zodat ik ze ook op de computer kan zetten? Want er zitten best belangrijke gesprekken tussen.

Toegevoegd na 6 dagen:
Het gesprek laten staan en terug kunnen lezen is geen optie want dan staan er straks 100 gesprekken in mijn lijst en als ik ze per ongeluk verwijder heb ik er nog niks aan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je eBuddy gebruikt kan je de zogenaamde Chats (dus gesprekken) open laten staan waardoor je ze later kan terugkijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de officiële App van MSN gedownload, ik kan het wel teruglezen, maar alleen via mijn iPod. ik zou het graag via de computer kunnen teruglezen en opslaan
Je kan altijd een printscreen maken van je scherm, dit doe je door op de home button en het uit knopje tegelijkertijd te klikken, de foto staat dat in je fotoalbum.