Hoe moet ik verder met het spel? Ik zal proberen duidelijk uit te leggen waar ik ben.

In het pc-spel Harry Potter en de halfbloed prins moet je samen met Perkamentus gruzielementen verzamelen. Je gaat, nadat je Perkamentus samen met Sneep hebt zien praten in de toren, met Perkamentus naar een grot om een gruzielement te halen. Perkamentus moet daar een vloeistof drinken om er bij te komen. Daarna kom je terug in de toren en komt Malfidus samen met anderen om Perkamentus te vermoorden. Maar daarna weet ik niet hoe ik verder moet. Henk helpt je ook niet. Ik zie nergens in mijn spel tekst, ik denk dat dat een fout is, maar het is voor mij moeilijk om te weten wat ik moet doen. Ik hoop dat het nu duidelijker is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet dan achter professor Sneep aan. Ondertussen moet je allerlei dooddoeners vermoorden en tegen ze vechten. Als je nu nog niet snapt wat je moet doen, bekijk dan even deze video: