Ik zoek een beamer die gebruikt wordt in de film Repomen. Deze beamer speelt 360 graden beeld van een aquarium op muren af. Hoe heet deze beamer?

Ik had aan 150 leestekens te weinig om bij voorbaat te danken. Groet Peter

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heet Photoshop denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je zal er eens naar kijken.

Het beste antwoord

Zijn meerdere beamers samen in combinatie met een media server mooi maar een prijzige oplossing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor je snelle reactie.
Had niet verwacht dat het goedkoop zou zijn maar jij geeft me het gevoel dat het HEEL duur is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou zit zelf in het licht en geluid en media servers zijn daar helemaal hot in voor beamers en led walls maar een beetje server zit tussen de 6 en 10.000 en dan nog meerdere beamers