Als sony ericsson helemaal van sony behoort heten ze voortaan dan gewoon sony?

als sony, ericsson deel van sony ericsson uitkoopt heten ze voortaan dan gewoon sony?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is op dit moment nog niet duidelijk wat in 2012 de nieuwe naam van Sony Ericsson zal worden. We zullen daar tzt meer informatie over geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

volgens mij kunnen zij dat zelf bepalen
wat beter verkoopt dan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, want dat is hun speciale "mobiel" naam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar mogen zij dan wel de naam nog steeds gebruiken aangezien ze geen zaken meer doen