Wat is een goeie headset/koptelefoon voor rond de 35€ ?

Ik zoek een headset en graag een koptelefoon in een. Ik weet niet hoe heet heet in een woord. Ik wil het graag want me ouders zitten altijd te zeuren dat het geluid te hard staat dus graag een koptelefoon en headset in een want kan ik ook met vrienden praten. Graag voor de ps3 en draadloos bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kijk maar is op headsetkopen.nl vind je ze vanaf €42
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet ik nietmoet je maar zelf ff kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier deze is voor game (€42) Plantronics Gamecom® 377 open ear headset
€42.00
Plantronics Gamecom® 377 open ear headset Omdat u hardware wilt hebben die net zo goed is als uw gamevaardigheden, heeft de GameCom® 377-headset voor games een sterke constructie voor ongekend geluid. Het lichtgewicht frame met speciaal ontworpen oord
Aantal: