Soms als ik mijn iPod aan doe en dan vervolgens er niks mee doe doet hij niks meer, wat moet ik doen?

hij geeft een zwart beeld en reageert niet meer op wat ik ook doe en ik moet wachten totdat de batterijen helemaal leeg zijn en dan kan ik hem pas opladen en weer aan doen...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan kun je hem resetten. Dat doe je door de vergrendelknop en de homeknop samen ingedrukt te houden. Ongeveer 10seconde? Dan gaat hij vanzelf opnieuw opstarten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het gaat om bijv. de ipod touch even een uurtje aan de oplader aansluiten om deze goed op te laden.(als de batterij helemaal plat is kan deze niet de reset uitvoeren)En daarna de twee knoppen ingedrukt houden totdat je de apple logo ziet.Dit lost heel vaak het probleem op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een iPhone en ik heb dat ook vaak en ik sluit hem dan aan op de computer en update ik hem
Groetjes