Mijn GPS start niet hoe kan dat?

Ik heb vandaag een Gps gekocht een Travel Pilot Lucca maar hij blijft (zie foto's) Daar op zitten moet ik nog meer aansluiten ofzo? Ik heb wel een kaartje er in een memory card .

Toegevoegd na 7 minuten:
moet er ook een antenne er op ofzo en hoe ziet die er dan uit?

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik wil hem niet voor in de auto gebruiken maar lopen.

Toegevoegd na 17 minuten:
Het is een Blaupunkt lucca 3.3 helpt u mij alstublieft?

Toegevoegd na 34 minuten:
nou

Toegevoegd na 46 minuten:
Er staat bij dat ik hem voor Geocaching: kan gebruiken kan ik er dan mee lopen en zo?

Toegevoegd na 50 minuten:
Zie hier meet info er over http://www.topproduct.nl/auto/navigatielos/11643-blaupunkt/161999-blaupunkt-travelpilot-lucca-3.3/484911-blaupunkt-travelpilot-lucca-3.3-maps-41-eu-7612201300-eu.html Ik kan met deze gps toch ook mee lopen? (Geocaching) ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Elke nieuwe gps moet eerst weten waar hij is.
Dat doet hij door gegevens van de satellieten te ontvangen en dat kan best een uurtje duren.
Hij moet gedurende die tijd wel buiten liggen, met vrij uitzicht op de hemel.
Normaal gesproken zie je wel een kaart met daarop de positie van de fabriek (waarschijnlijk in china of taiwan).

Ik ken deze gps niet maar gezien het model van de gps is het waarschijnlijk een toestel dat speciaal bedoeld is voor de auto en zit er dan waarschijnlijk ook een autokaart in.
Als je hem gekocht hebt om mee te lopen heb je denk ik de verkeerde gekocht.
Komt nog bij dat de accu waarschijnlijk een vaste accu is en zal niet veel langer meegaan dan een uurtje of 4.

Ik zou hem terug brengen