Wie kan mij vertellen welk merk dit is van een ipad case? Zie beschrijving.

Het gaat om een case voor de ipad die ze verkopen in de Media Markt, deze heeft een houten look en de verpakking is opmerkelijk, deze zit in een doorzichtige verpakking met een rode rand en een man met een afrokapsel erop dacht ik..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Die zijn van Okazi. Heb hem net toevallig vanavond gekregen van mijn vriendin. Super ding :)
http://ozakiverse.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geweldig