Hoeveel kost een batterij voor een mobiele telefoon?

Het gaat om een Nokia N97. Op de batterij staat: BP-4L dus ik denk dat het dat type batterij is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb zeer goede ervaringen met BatteryUpgrade.com. Nederlands bedrijf in Eindhoven: Goed bereikbaar (voor vragen en evt. ruilen) en gratis verzending. Ze verkopen er 3: een zwarte en witte (3000 mAh) van €24.49 en een zwarte (1500 mAh) van €22.49. Er staan ook foto's bij zodat je kunt vergelijken of het de goede is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er zelf voor verschillende apparaten batterijen gekocht. 1 keer bleek achteraf dat het niet de goede was en ik hoefde alleen de verkeerde terug te sturen en kreeg de goede weer thuisgestuurd+het verschil teruggestort. Allemaal heel netjes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou ik sowieso voor de 3000 mAh gaan!