Hoe kan je IOS5 downloaden voor je iPod?

Toegevoegd na 11 minuten:
Heb een ipod 4g 8gb
Maar kan je het ook via je iPod zelf downloaden of moet het perse via de iTunes op de computer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

IOS 5 kun je downloaden door je iPod te verbinden met je PC, start vervolgens iTunes.

LET OP:

- Je hebt minimaal iTunes 10.5 nodig!
- IOS 5 kun je alleen downloaden voor de:
- 3 generatie 32- en 64GB
- 4 generatie 8-, 32- en 64GB

Wanneer je iPod en iTunes aan de bovenste eisen voldoet, klik je links in iTunes in het donkere grijze vlak op je iPod en klik je boven "herstellen" op "update". IOS 5 wordt vervolgens gedownload en geinstalleerd op je iPod.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Via iTunes kan dat, dit kan alleen wel met de 3e en 4e generatie iPods... (touch)

Toegevoegd na 1 minuut:
Vaak krijg je met het aansluiten van je iPod in iTunes al vaak de melding dat je kan updaten

Toegevoegd na 29 minuten:
Je kunt iOS 5 downloaden en installeren. Dit moet je nog via iTunes doen, vanaf iOS 5 kan dat online.
12 jaar geleden
Aansluiten op iTunes en dan op "updat zoeken". Dan update ie je iPod. Je moet wel een 3G of 4G ipod Touch hebben.