Is een 500 GB externe harde schijf (USB 2.0 dacht ik) voor 30,- een redelijke prijs om te kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Meteen doen!

Toegevoegd na 2 minuten:
Door de overstromingen in Thailand (2e grootste leverancier van harde schijven op de wereld) is de productie hiervan aanzienlijk gedaald. Er is dus een tekort, dus de prijs stijgt. Is ook een artikeltje op Tweakers,... even zelf opzoeken.

Toegevoegd na 3 minuten:
Volgende week kost die HD 50 euro hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ALS ik er één nodig zou hebben, dan zou ik hem kopen voor die prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker doen!
Ik kocht er 4 jaar geleden eentje van 250 Gb voor 69,-!
Dus dit is echt een koopje, zou ik denken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prijzen van 4 jaar geleden zijn historisch in hardwareland en dus altijd een zwak vergelijk.
Jaa dat is wel redelijk goedkoop.

Media markt heb je 2 TB. Voor 80euro van samsung.. İs ook redelijk super goedkoop eigenlijk..