Je hebt wel een app 'Bump' genaamd en daarmee kun je als je 2 iPods tegen elkaar aan 'bumpt' heel gemakkelijk foto's verzenden. Zelfs apps! Echt raar dat het niet zo bekend is want het is echt een hele fijne app. Ik weet niet of je hem naar een mobieltje wil zenden, maar als je hem naar een andere iPod wil zenden is dit een goede oplossing!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar een betaalde app moet wel nog worden betaald door de ontvanger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke maar het ging hier over foto's een app is een bijzaakje.

Andere antwoorden (4)

nee, jammer maar helaas...

Toegevoegd na 1 minuut:
ik neem trouwens aan dat je naar andere mobiele apparaten wilt verzenden, dat is niet morgelijk. Je kunt wel foto's versturen via airplay naar je apple tv als je die hebt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met apps zoals bump kun je fotos versturen (de eerste keer contact maken moet wel via wifi)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net te laat
Ja, dat kan als je een jailbreak hebt.
Dan moet je iBlueNova downloaden. Daarmee kun je ongeveer alles versturen via Bluetooth vanaf je iPod.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu kan je dat wel doen met icloud