Iemand ervaring met laser-lamp.nl?

Ik zou graag een groene laser van 5mW kopen, ik had een andere site maar daar duurt het maximum een maand voordat ie toekomt. Heeft er iemand ervaring met de site laser-lamp.nl, zoja, positief of negatief?
Groetjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Onduidelijke website en ze maken niet waar wat ze zeggen. Ik moest 3 weken wachten op mijn laser bij laser-lamp.
Ik raad je af om bij hun te bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb geen ervaring met laser-lamp.nl maar volgens mij mag je helemaal GEEN laser lampen hebben omdat je piloten kan afleiden ofzo iets.. was laatst op het nieuws.
Het beste is in het buitenland kopen, als je in de vakantie naar Turkije gaat ligt hij daar voor 15.- en soms 20.-
Da's goedkoop en je komt door de douane! :D
Heb er zelf ook een, maar niet op vliegtuigen schijnen als je er een hebt want ze vinden je wel.