Is het beter om je xbox horizontaal te laten liggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, ik stelde van de week dezelfde vraag maar die is verwijderd...

Het beste antwoord

Horizontaal is het beste. Doe je dit niet heeft het totaal niks met je cd rom te maken wat er net word gezegt. Het heeft te maken met de gesoldeerde gpu chip dat warm word tijdens het gamen en er een kans onstaat dat je de rrod krijgt. Dat is een overhitting waarbij de rode ring gaat knipperen als je je xbox op start, dan moet hij dus naar de reparatie toe. Deze loslating van de gpu komt omdat je kaar gaat buigen als het verticaal staat en de contact met de gpu chip verbreekt, het is een erg vervelende error omdat het niet doorjezelf zomaar kan worden gemaakt.
Dus hou hem altijd horrizontaal behalve als je de nieuwe xbox hebt dan maakt het niet meer uit omdat de rrod toen was verholpen. Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is verschillent maar ik denk eigenlijk van wel. Dit heeft met de fentilatie te maken. Of hoe je dat schrijft :P. Ik heb hem zelf plat maar als je er over naa denkt dan is verticaal misschien wel beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De mijne staat verticaal en dat werkt prima. Volgens mij maakt het niet zo veel verschil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de winkel raden ze aan om 'm horizontaal neer te leggen, dat heeft te maken met het cd'rommetje van het spel dat in je xbox draait. Als 'ie verticaal staat dan is de kans groter dat 'ie omvalt omdat het spel hard ronddraait.

Toegevoegd na 59 seconden:
En het heeft waarschijnlijk ook wat met de ventilatie temaken.