Kan ik van *beschrijving* een virus op mijn iPod tutch 4g krijgen?

Er waren laatst een paar jongens die toen ik mijn iPod in de kantine had laten liggen, porno op gingen zoeken... Kan mijn iPod hier een virus of zoiets van krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee hoor dat zal niet gebruren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet van het bezoeken van de sites op je ipod maar hebben ze wellicht je mailadres ergens ingevuld ? dan kan je wel een bak spam met wellicht virussen erin ontvangen.
let daar de komende dagen op en gooi ze meteen weg
dus niet zogezegd afmelden als het een of andere nieuwbrief mailtje is wat dan krijg je nog meer binnen
als het echt erg wordt dan zit er niet veel ander op dan een ander email adres te nemen.

ik denk dat het wel meevalt maar toch
capthavoc
12 jaar geleden
Nee hoor! Op een iPhone of Ipod Touch kun je geen virussen krijgen! Gewoon even een wachtwoord op safari zetten als het weer gebeurd of gewoon er hellemaal een wachtwoord inzetten ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
apple heeft geen virussen*