Ik heb een film in avi. formaat gedownload met de bijbehorende ondertiteling, maar ik wil de film graag met ondertiteling op me ipad krijgen, hoe?

Ik heb zojuist een film gedownload (avi formaat) en de bijhorende ondertitels, ik kan wel via VLC en wmp (windows media player) De film bekijken op mijn computer, maar ik zou graag de film op mijn iPad/iPod willen bekijken, ik heb all Apps die avi. formaat ondersteunen dus dat is niet het grote probleem maar hoe zet ik de ondertiteling in de film... dat ik het er niet bij hoef toetevoegen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet de ondertitels de zelfde naam geven als de film met SRT erachter en sleep hem in de map waar de film staat dus,

naam film.srt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je dan het film en de ondertitels moet converteren in 1 avi bestand .
Inplaats naar een aandeel soort avi kies je gewoon hetzelfde formaat of een andere en kies de ondertitel handmatig in het menu.
Bij mij ging het vanzelf als ik de ondertitels en ondertitel dezelfde naam gaf En Converteerde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe kun je samen tot 1 avi bestand converteren? met welke app/ programma doe je dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een concert programma downloaden via een torrent of kopen in de winkel.
De test versies concerten meestal maar de helft dus je zal wel een volledige versie moeten kopen of downloaden.
Elke video converter is goed.
Elke converter convert de basis bestanden zoals avi, mpeg, divx enz.
Het staat er meestal ook bij de beschrijving .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Concerten=converten