Nee, deze zijn ZEKER nep. Dit zijn replica's van de Bape collection van Casio G-Shock en die kosten origineel ongeveer rond de 300-400 dollar. De verschillen zijn klein en vooral kwalitatief. Ik heb zelf 2 replica's gehad, mijn zwarte mist 1 van de knopjes (3 maanden) en mijn witte is binnen een half jaar nogal geel kleurig geworden. (Ik wist dat ze nep waren) Er zijn meer neppe varianten in omloop als orginele denk ik.

Check deze vid, hier zie je meer verschillen tussen de "echte" en de "neppe"
http://www.youtube.com/watch?v=REsxyjaoOt4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel, ik wil graag een witte g-shock maar hoe kan je voorkomen dat het geel wordt dan?