Een vraagje over een cola-automaat zijn debugging menu?

Nou ik ben in het debugging menu gekomen (door de code 4-2-3-1 in te drukken). Maar ik begrijp niet hoe je in dat menu kunt komen waar je gratis cola enzo kan halen. PLEASE HELP en alvast BEDANKT.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

kijk op youtube: trefwoord "cola automaat hacken"

Toegevoegd na 1 minuut:
pas wel op, als je dit bij automaten doet die niet van jou zijn, pleeg je een misdrijf.
Ik ben niet verantwoordelijk voor wat je met deze kennis doet....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is gewoon diefstal eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bekankt

Andere antwoorden (1)

In plaats van een antwoord, kan ik je wel een tip geven.
Pas goed op en besef bij wat je doet.
Een automaat "hacken" klinkt heel stoer en leuk, totdat je dan de gevolgen ervan meemaakt.

Als het goed is mogen we je hierbij niet bij helpen en geen informatie over geven.(?)