hoe zet je liedjes van een andere itunes op je ipod zonder dat de andere worden verwijderd?

Ik heb twee computers en op de ene staat mijn hele itunes bibliotheek en op de andere heb ik nu ook een liedje die ik op mijn ipod wil, maar hoe zet ik die erop zonder dat de andere liedjes worden verwijderd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit kan helaas niet. Het is niet mogelijk ter beveiliging, anders zou je bijvoorbeeld alle gekochte nummers van een vriend ook op je iPod kunnen zetten via zij iTunes.
Dit wil apple voorkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kan het met "thuis deling" maar ik dacht dat je dit alleen kon gebruiken om meerdere iPod accounts op het zelfde computer account te kunnen synchroniseren. Thuisdeling staat bij iTunes, en dan links (in het rijtje waar je muziek apps ect tabblad staat)
Je kan de pc machtige voor jou iTunes account en vervolgens thuis delen aan zetten dan moet het kunnen als het bestanden zijn die niet gekocht zijn maar van een privé cd komen zou ik ze gewoon op een USB stick zetten en zo kopiëren tussen de pc s dan weet je zekker dat het goed gaat