Hoe kan dat al mijn electronica apparatuur in huis problemen geven?

Zoals tv en radio gaat ineens hader of zachter
en aan en of uit of het gaat stuk alles is al eens vervangen en problemen blijven terug komen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit heeft volgen mij niets te zien met de spanning (voltage) maar wel met storingsbronnen. Die komen meestal van snelheidsgeregelde apparaten met een slechte netfilter. In dit geval best een netfilter plaatsen VOOR uw eigen apparatuur of het storend apparaat beter ontstoren als dit binnen uw bereik is.
Mogelijks ook van evt een bedrijf in uw onmiddellijke omgeving, best die kerels dan eens aanspreken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zou eens laten controleren of je wel constante 220 volt hebt .Als ik zo je lacht lees kan onderspanning of overspanning een oorzaak zijn .wat zegt je elektro leverancier,die heeft mogelijkheid alles te controleren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan komen door kwajongens die met een universele afstandsbediening door je raam de apparatuur bedient.
Vooral Philips is makkelijk.
Erg leuk om te doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
....Misschien een zwerver die van het nieuws op de hoogte wil blijven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha misschien ja
Het kan zijn dat er spannings verschil aanwezig is of jongeren lopen je te klieren met een afstandsbediening over straat en na 5/6 jaar gaat elektronica wel eens achteruit!