Stroom valt opeens uit, er hang een hele vieze gaslucht in huis

De stroom valt 10 minuten geleden opeens uit nu stinkt het ontzettend in huis. Deed ook net de koelkast open en daarin stinkt het verschrikkelijk. Wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kortsluiting misschien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er ligt iets te rotten in je koelkast, doordat dit niet meer gekoeld wordt begint de geur harder te verspreiden?

Antwoorden (3)

Ik denk dat er een draadje van je koelkast o.i.d kapot is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ventileren, checken of er geen brandbaar gas vrijkomt, en zorgen dat je niet te veel inademt. Bij twijfel altijd een vaktechnisch iemand roepen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klinkt alsof je ergens kortsluiting hebt gehad en er iets verschroeid is. Misschien is die kortsluiting in je koelkast opgetreden en is daar iets doorgebrand. Trek de stekker van de koelkast uit het stopcontact en probeer of je de aardlekschakelaar in de meterkast omgezet krijgt.

Zo niet: dan zit er nog steeds ergens kortsluiting en moet je verder zoeken tot je het apparaat gevonden hebt dat het probleem veroorzaakt, door alles uit te zetten, de aardlekschakelaar 'om' te zetten (als het goed is kan dat dan wel) en daarna een voor een je apparaten weer aan te zetten tot de aardlekschakelaar weer 'om' gaat. Dan weet je wie de boosdoener is.