Bobble off betrouwbaar?

ik zag het in de reclame, het is een apparaat dat al je pluisjes weghaalt. maar werkt het nou? heeft iemand er ervaring mee gehad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Het is van TellSell => onbetrouwbaar dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als t zou helpen dan was t in iedere winkel te koop niet doen dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dingen van Tel Sell hoeven niet onbetrouwbaar te zijn, wij hebben thuis ook dingen van Tell Sell 'De Eb Rocket' en het werkt hartstikke goed dus dat zegt niets. Er zullen wel dingen onbetrouwbaar zijn maar ga er maar van uit dat op een schaal van één tot Tien (waarvan tien Super betrouwbaar is) Tell Sell en 5 of een 6 krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het net geprobeerd om een tuniekje en de pluisjes die ik weg wilde hebben waren binenn 5 min weg. Ik weet niet hoe het zit met truien. Maar ik heb het net ook gelijk op mijn winterjas geprobeerd en hij ziet er echt wel wat beter uit. Als ik dat met de hand moest doen, dan was er geen beginnen aan. Dus die 8 euro is dat ding wel waard!