wat is de beste kruimeldief?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De hond van mijn buren !
ha ha, hier krijg je dus de gekste reacties op !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eentje die nog niet is opgepakt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een duif. Kijk maar in de stad, overal duiven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het Albert Heijn wel.

Het beste antwoord

Aeg rapido, zie kieskeurig, ik heb hem ook. Accu snel leeg, maar zuigt bijna als een goede stofzuiger. Wat betreft types hoe meer volt hoe sterker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een hond maar kost wel wat meer dan een kruimeldief.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De AEG Rapido is volgens kieskeurig een hele goede kruimeldief.
Kieskeurig is een goede site, om te kijken welke producten goed scoren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi arvidbeekman,

alle kruimeldieven werken op batterijen (accu's) en de motoren zijn ook niet zo geweldig.
vooral wanneer op den duur de batterij in kwaliteit achteruitgaat wordt het een drama.

gebruik je hem binnenshuis, koop dan een handstofzuigertje op netspanning. gewoon stekker, snoer, stofzuigen.
snoer tekort? heel eenvoudig maak je er een extra lang snoer aan. ik heb dit ook gedaan, jaren geleden, werkt tot op de dag van vandaag perfect!
uiteraard heb ik vele kruimeldieven van diverse merken versleten, allemaal rommel.

veel suc6
groeten, Dré