ik heb een grote stick(16gig)voor in de auto gekocht maar hij speeld maar tot nummer 512 af?

Toegevoegd na 8 minuten:
Het gaat om deze radio: http://www.sony.nl/product/ica-bluetooth-car-stereo/mex-bt3900u en een stick van 16 gig,
zou ik mappen moeten maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat is de vraag? Dit is een mededeling!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou waarom hij er maar 512 afspeeld terwijl der meer op staat

Antwoorden (2)

Kijk naar welk type muziek je hebt. Je kan wel 1000 nummers hebben kunnen er 512 nummers mp3 zijn en de rest iets anders. Het ligt er aan wat je autoradio ondersteund.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anders kun je kijken op de support site welke geheugens worden ondersteund.