Ik heb een galaxy s2 en wil mischien een nieuwe batterij kopen. maar ik heb niet zo veel verstand van batterijen. wie kan mij helpen?

volgens mij zit er een standaart batterij bij van 1650 mAh
maar ik heb geen verstand van die batterijen.

wat is het verschil tussen de 1650 mAH en 2000 mAH?

Toegevoegd na 3 minuten:
extra info altijd welkom :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is de capaciteit van je accu, maar houd er wel rekening mee dat over het algemeen niet-originele accu's vaak minder werken dan de originele die meegeleverd is.

Stel dat die 2000MAh accu wordt aangegeven door Samsung als een soort heavy duty accu zou dit een iets betere accu zijn. Verwacht echter geen wereld van verschil ;-).